به گزارش پایگاه خبری مکران نیوز؛ در مراسمی با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جاسک و جمعی از مسئولان محلی، از مدیر پرتلاش پژوهشسرای دانشآموزی این شهرستان و همچنین دانشآموزان افتخارآفرینی که موفق به کسب رتبههای برتر کشوری در مسابقات علمی شده بودند، تجلیل به عمل آمد.
این آیین با هدف قدردانی از تلاشهای ارزشمند در مسیر ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشآموزان و معرفی دستاوردهای برجسته آنان به جامعه برگزار شد.

در این مراسم از الیسا صالحی و آیسا احمدیان، دانشآموزان دبستان فاطمه الزهرا(س)، تقدیر شد. این دو دانشآموز پرتلاش با ارائه طرحی خلاقانه در «مسابقه ملی آزمایشگر کوچک، افتخار فردا» موفق شدند رتبه دوم کشوری را کسب کنند.
همچنین الین لاشاری جاسکی، دانشآموز دبستان شهیده فاطمه رنجبری، با درخشش در «مسابقه ملی جادوی ایمنی در سرزمین آزمایشگاه» توانست رتبه نخست کشوری را از آن خود کند و نام شهرستان جاسک را در عرصه رقابتهای علمی کشور بیش از پیش مطرح سازد.
آبیار مدیر آموزش و پرورش شهرستان جاسک در این مراسم ضمن تبریک صمیمانه به این دانشآموزان و خانوادههای آنان، از تلاشهای مدیر پژوهشسرای دانشآموزی برای فراهمسازی بستر مناسب جهت شکوفایی استعدادهای علمی دانشآموزان قدردانی کرد.
وی بر نقش مهم پژوهش، خلاقیت و فعالیتهای علمی در فرآیند یاددهی ـ یادگیری تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این موفقیتها زمینهساز انگیزه بیشتر برای سایر دانشآموزان شهرستان در مسیر کسب افتخارات علمی و فرهنگی باشد.
برگزاری این مراسم بار دیگر جلوهای از توانمندیها و استعدادهای درخشان دانشآموزان شهرستان جاسک را در سطح ملی به نمایش گذاشت.
انتهای پیام/






