به گزارش پایگاه خبری مکران نیوز؛ همزمان با شب ششم ماه محرم و در ادامه آیینهای سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، جمعی از مسئولان شهرستان جاسک با حضور در هیئتهای عزاداری محلات، در کنار مردم مؤمن و عزادار این شهرستان به سوگواری پرداختند.
در این برنامه حجتالاسلام ذاکری امامجمعه شهرستان جمالالدینی فرماندار شهرستان، سرهنگ نکوییزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک و جمعی از مسئولان و اعضای شورای تأمین شهرستان در هیئتهای عزاداری سطح شهر حضور یافتند.
مسئولان شهرستان با حضور در میان عزاداران حسینی ضمن شرکت در مراسم سینهزنی و عزاداری، از نزدیک در جریان برگزاری آیینهای مذهبی محلات قرار گرفتند و همراه با مردم، ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفایش ابراز کردند.
گفتنی است؛ حضور مسئولان شهرستان جاسک در هیئتهای عزاداری محلات، هرساله در دهه نخست ماه محرم و به منظور همدلی با مردم و پاسداشت شعائر حسینی برگزار میشود و با استقبال هیئتهای مذهبی و عزاداران حسینی همراه است.

انتهای پیام/






