به گزارش پایگاه خبری مکران نیوز؛ به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضائیه، جمالالدینی فرماندار شهرستان جاسک به همراه سرهنگ نکوییزاده فرمانده سپاه شهرستان و جمعی از اعضای شورای تأمین با حضور در دادگستری شهرستان، با دادستان و قضات دیدار و گفتوگو کردند.
در این دیدار، فرماندار جاسک با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیتالله دکتر بهشتی و یاران باوفای ایشان، نقش دستگاه قضایی را در برقراری عدالت، صیانت از حقوق مردم و ایجاد امنیت و آرامش در جامعه بسیار مهم و اثرگذار دانست.

جمالالدینی با قدردانی از تلاشها و زحمات مجموعه دادگستری شهرستان، بر اهمیت تعامل و همکاری سازنده میان دستگاه قضایی و سایر ارکان حاکمیت در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: همدلی، همافزایی و هماهنگی میان مسئولان میتواند زمینهساز حل بهتر مسائل و خدمترسانی مؤثرتر به مردم باشد.
وی مردمداری، تکریم ارباب رجوع و رسیدگی دقیق و عادلانه به مطالبات شهروندان را از مهمترین مؤلفههای اعتمادسازی در جامعه عنوان کرد و گفت: دستگاه قضایی با رویکرد عدالتمحور و مردممدار نقش مهمی در تقویت سرمایه اجتماعی و افزایش احساس امنیت در جامعه ایفا میکند.

در ادامه این دیدار، دادستان شهرستان نیز با قدردانی از حضور فرماندار و اعضای شورای تأمین، بر تداوم همکاری و تعامل نزدیک میان دستگاه قضایی و مجموعه مدیریتی شهرستان برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، حفظ امنیت عمومی و صیانت از حقوق شهروندان تأکید کرد.
این دیدار در فضایی صمیمی و در راستای تقویت همکاریها و همافزایی میان نهادهای مسئول در شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
:::






